Sabtu, 13 Mac 2010

Hmmm

Kerana terjadinya sedikit konflik di sini,aku teros tanye pendapat orang yang aku pasti tiada perasaan negatif kepada aku.. hmm sape lagi kalo bukan mak yang telah ditakdirkan ada dekat dengan aku sewaktu kejadian seperti nie terjadi,, aku tunjukkan padanya gambar2 yang aku post dalam blog,, aku tanye pendapat dia,salah ke ape yang aku buat, atau aku menceroboh batas syariah orang ke dengan meletak gambar2 mereka,, tk kire arr gmba tdo ke jage ke,, mesej2 yg menyakitkan hati tu pon ak tunjukkan pada emak,, dan emak menjadi sangat risau,katanya jangan gadoh2 dengan orang lain.biarkan je org nak kate pe,,Dan emak suh delete gambar yg berkenaan,,Dan kemudian ak tanya pulak kat kawan yang aku senang dengannya,,tasha,, dy pon suh delete gambar yg berkenaan,,katenya,, jgn layan dgn org2 yg suke berselindung dgn mcm2,,(ak ringkaskan ) dan okay,,ak bersetuju dgn mereka,,

dan bole ak tanye sesuatu di sini? macam mane lak dengan laki perempuan yg bermesej2,tak kesa la jiwang ke tak,sedangkan tak tau pon itu ke bakal suami@istri??

mane batas syariah kamu disitu,,


kamu telah buat kate2 yg buat mak aku sedey,,
Dan aku taknak wat mak orang lain sedey,,



ah semoga kamu lebih jujur dengan agamamu,,
jangan berselindung,,

Tiada ulasan: