Sabtu, 13 Mac 2010

Ape yg ingin ak katekan,,,

Kamu tahu,, kite semua datang dari latar yang berbeza,,
Kamu tahu,, kite berfikir dengan cara yang berbeza,,
Kamu tahu,, keinginan dan kesukaan kita berbeza,,
Kamu tahu,, kita terdidik dan terbiasa dengan persekitaran yang berbeza,,

Saye memandang post2 saye seblum nie,,dgn penuh kesukaan dlm hati,, saye rasekan ape yg saye ekspresikan merupekan situasi2 yang betol2 terkesan kat hati,, mungkin kerana gembira,kelakar,cool,sedih,hmm sye menulisnye dgn hati.

Memang takde niat nak buat kamu malu atau marah atau tak suke terutama sekali dengan gambar2 yg disertakan pade setiap post,,

Saye lihat semule,bace berulang2 kali komen di shoutbox yang membuat saye kecewa,,

Uhh,saya fikir dalam2 etika ape yang digunapakai agaknya untu saya menulis,, takkan saya perlu mengikut telunjuk orang dalam karya2 saya? maksud saya etika orang lain,,

Adakah saya seorang yang begitu jahat hingga orang lain yang perlu mengatur buruk dan baik,,

Uhhh,, lagi perkataan yang buat saya uhh menulis post nie,, 'ade orang terase',, umph,, saya cuba menjaga hati kamu setakat apa yang saya tau tentang kamu,, kalau nak ikotkan hati saya sendiri pon tentu arr ade terase dengan kamu,, hati sakit juga,, tapi takkan saya nak umumkan kat semua,,tak baik tu,,

Sungguh saya rase gambar2 yang saya post biase je bagi saya,, sungguh saya tak tau yang kamu tak suke,,

Sungguh saya tak merana dengan kata2 kamu,,
Buat ape saya merana jika masalah tu tak sebesar mana,,
sebagaimana kamu tidak sedikit pon merase bersalah ketika membuat saya terasa,,


uhh,wahai hati dan diri, kamu perlu tabah, hiduplah dengan kesukaan kamu, kamu dan mereka bukan siapa-siapa juga, Apa yang kamu gerakkan kadang2 bukan semua akan disenangi orang, Walaupun niatmu sunyi dari yang cela juga, tiada yang tahu, keburukanmu juga yang akan kamu tanggung,,


uhhh susa nak menjadi emo seprti ini,,
menjadi emo kerana aku benar2 terase,,

Aku mohon maaf,,
Dan aku maafkan kamu,,

Moga2 dengan ini kita semakin kenal dan bukan semakin jauh,,

Tiada ulasan: