Khamis, 11 Mac 2010

Aku mau yang besar2 saja,,

Sekarang: lewat pukul 4 pagi,,,
Tadi: tertido sampai pukol 1pagi,,
Baru tadi seblum tertido: layan fb,,


ape sbenarnye nie,,?
=sindrom mengade2+mrepek2

masihkah anda ingat lagi lagu pianka? tajok dy mau yg besar2 saja kalo tk silap ak,,
tetibe dan nta cmne lgu tu tetibe kedengaran terpasang,,
dan tetibe jadi enjoy dgr lirik dy,,haha

aku mau mobil yg besar
aku mau rumah yg besar
aku mau upah yg besar
wang untukku berbelanja
aku mau impian besar,,
aku mau yg besar2 sajaaa,,

hurmm bagos2 berimpian besar nieh
contohnya mdpat A utk result fisiologi,,
impian besar tuuu,,
tp impian je lah,,

lalalaallaaalalalalaa,,

teringat sesuatu yg 'besar' berlaku sebelum g men bowling tadi,,

wan balqis slalu terlepas,hahaha

naneem mau yg besar2 saja??? hmm sape tu? ;p

Tiada ulasan: