Rabu, 27 Januari 2010

Indahnya sungguh di hari cuti 2

Sangat penat semalam.Berjam2 berdiri je.
Tapi sempat gak mendownload citer hantu kuntilanak.
Owh tak sempat habes lagi,,

Dalam ramai2 customer dapat la aku mengecam sorang budak laki
yang selalu datang kat kedai tu.
Rasenya umur dia 17 thun@form 5.

First time aku jumpe dia, time tu cuti skolah.
Dia ngan 2 orang adik perempuan dy dtg dekat kedai.

Dy pemalu gak la sebab dy suruh adik dy yg tanyekan aku kat mane buku rujukan form 5.Tak ingat lak aku subjek ape.Lame gile masa yg diambil sebelom tanye tu.uh memang pemalu la.
Banyak gak buku rujukan dy beli.
Dy layan je adik2 dy nak beli ape2.Barang2 Ana Muslim la.
Dy bayar je la.
Abang yg baik..(bagus2)

Semalam dy datang beli buku latihan fizik form 5.
Aku terkejut la sebab rajin giler budak laki beli buku2 lak.
Aku pon dulu harap cikgu la yang belikan.Nak tunggu beli buku latihan sendiri lalalalal je ar.

And yg buat aku teringat budak nie sebab sebelum dia nak balik tu sempat lagi dia beli button@badge ana muslim warne pink.
Untuk adik dy kot.
Sebab hari tu pon adik dy ade beli.
Hmm abang yg baik kan?
Tak kesa pon nak beli benda2 tu utk adik dy,,lalalala


Ramai orang masuk keluar kedai tapi customer yg menarik akan mudah diingati..
lalalalaalaa

Sangat seronok!!

Tiada ulasan: