Selasa, 5 Januari 2010

Hari ini aku pulak yang kena,,

Dengan 'keblurr'an dan kekusutan soalan2 tutorial fisiologi tadi, aku menuruni anak2 tangga menuju ke lecture hall.Im expecting Prof akan masok lambat sket dan yg masok tu harap2nye Prof Ezz yang akan mengulang faktanya beserta diagram yang boleh tembus kebekuan pemahaman aku.Dan nampaknya aku sangatlah tersalah sebab :

1: Prof dah start lecture time aku masok (group ak skali)
2: Dan bukan Prof Ezz punye lecture

Setelah settle down sume biaselah aku tegur2 la kejap orang yang duduk sebelah aku bertanya tentang lecture yg baru saje bermula tu.Tak ingat ape yang aku bual. All of sudden, Prof... menegur/menjerkah/menengking/ diriku ini,entahla perkataan mana satu nak guna nie. Sambil tu, jari dia tunjuk tepat2 ke arah aku.Aduhai sungguh menebal perasaan malu waktu itu.Kerana aku orang pertama yang ditegur untuk lecture hari tu, err ramai jugak yang memaling memandang aku yang sedang ditunjuk tepat dengan jari Prof...
Lepas je kena tgor aku terus concentrate/fokus/tumpu perhatian tanpa memandang pon rakan sebelah aku(terpakse tahan diri sebab slalu akan berbual) kerana takut kat Prof.hahaha sian dijat, dy soal aku some part yang dy tak dengar pon aku tak berani nak pandang sebelah.Aku mampu senyum je..
Rase kepala macam kena ikat je untuk pandang straight kat depan..

Beberapa ketika kemudian seorang lagi kena tegur sebab makan dalam kelas,makan gula je aku rase,,tapi at least ade jugak orang lain kena tegur, taklah aku sorang je.
Dan lagi ada beberapa orang tertidur dan kene tegur jugak. Mujur aku tak tertidur.

Selama ni susa jugak kantoi bercakap dalam kelas dia, kiranya bernasib baik la Prof tak perasan. Hmm hari ni kene jugak. Dan aku rase setiap orang dalam kelas tu akan merasa perasaan yang same.Bezanya adalah banyak kali rasa perasaan camtu atau sedikit. Lalalalalalalala(berasa gembira dan bergelak ketawa ketika bercerita)

Mase nak solat asar kat surau, boleh lak Dila pegi tunjuk jari dia macam prof buat kat aku tadi,,huwaaaa

Baiklah kire waktu sukar minggu ini telah berlalu?? maybe
Esok seperti biasa, bowling time. hmm malas la penat tangan.
buat sudoku lagi best!!!


pelajar yang nakal perlu dihukum??



jangan berani menggerakkan@memusing kepala anda di dalam kelas!!!

Tiada ulasan: